آبانی ها

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

هیچوقت تلفن رو روی یک آبـــــــــ♥ـــــــانی قطع نکنین
شاید دیگه هرگز نتونین باهاش حرف بزنین ....
حالا من تذکر دادم ...بعدا نگین ..نگفتی..

 

 

❤❤❤❤❤❤❤

 

 




ما آبانیا مهم نیس که چند نفریم یا چرا ناراحتیم ..
شادیم یا دپرسیم
مهم اینه که هر چی‌ هستیم یه دستیم و یه رنگ
صافو صادقیم عین کف دست 


 

 




❤❤❤❤❤❤❤

 

 




آبانى جماعتو نميشه پيشبينى كنى چون غيرقابل پيشبينين
مغرورم... غرور خيلى خوبه اما بجاش! واسه بعضيا كاذبه اما واسه من جا داره
كلا به كسى رو نميدم... چون فكر ميكنم آدم همه رو راضى نگه نداره بهتره
مهربونمو سعى ميكنم كسي رو اذيت نكنم ولى... از آدماى حسودو دورو متنفرم

 

❤❤❤ ❤ ❤❤❤

نمیدونم بگم خسته شدم یا دیگه عادت کردم به این رفتارهای مردم
تو خیابان که راه میرم مردم جلومو میگیرن میپرسن تو آبانی هستی ؟
میگم بــــــــــــــله ، از کجا فهمیدین ؟
میگن از جذابیتت !!!!

 

❤❤❤❤❤❤




من متــــولـــد آبان هستم...
بیشتر عـــادت به عـــادت نکردن دارم ..
اگر از خطایت گذشتم، دلیل گذشت بعدی ام نیست ..
خودم هم نمیدانم چــــــــرا گاهی به بعضی ها ؛
بیشتر از عیارشان بهــــاء میدهم

 




❤❤❤❤❤❤

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1395برچسب:آبانی ها, | 9:36 | نویسنده : К |